העיצוב המודרני נכנס בצורה מסחררת לחיי היום יום שלנו והפך לחלק בלתי נפרד משגרת חינו ,גם אם את לא חובבי עיצוב גדולים , דעו שהוא סובב אתכם בשגרת יומכם אפילו ללא ידעתכם ,זה יכול להתחיל ממוצר ארגונומי שמשמש אתכם בקביעות אבל מעולם לא נתת באמת עליו את הדעת ,אתם פשוט יודעים שאתם לא יכולים בלעדיו ומגלים זאת רק אחרי שהוא נשבר מתקלקל או הולך לאיבוד.

כחלק מעיצוב מודרני עכשווי הפן האסתטי הוא מה שרוכש את ליבכם ותופס את עינכם ,וברגע שתלכו לרכוש  את המוצר, לא בהכרח תדעו שהעדפתם אותו על גבי אחרים בגלל שהוא סקסי יותר, מעוצב יותר, קומפקטי,  קווי משיכה של המוצר זורמים יותר ,קופסה מהודרת ועוד.. יתכן שאפילו תשלמו על כל המכלול האופנתי הזה הרבה יותר ממוצר איכותי באותו הרמה או אולי אפילו גבוהה יותר , בגלל אפרוריותו ,צורתו לפעמים גם ממשקלו ועד כמה הוא מגושם.  יופי מוכר וזאת עובדת מוכחת כבר בעולם המודרני ,רואים את זה במדיה הדיגיטלית, בפרסום ושיווק עובדים קשה מאוד להעביר לנו מסרים על טיב המוצר בעזרת נראותו ,על מוצר טוב או במקרה שלנו תכנון ועיצוב טוב שווה מקצועיות, יצירתיות , ולא פחות חשוב היום מקוריות "חלוץ בתחומו" יוצר טרנדים ,לפעמיים השינוי הוא לזמן קצר לפעמים הטרנד מתקבע והופך לנחלת הכלל.

כחלק מהצריכה שלנו מתרבות המערב המודרנית שהיא בעצמה יצרה זיווגים שונים ואקלקטיקה של תרבויות מהמזרח ואימצה לחיקה תרבויות מהעולם המסורתי .יצרה סגנונות חדשים בנושא העיצוב והתכנון.

כדוגמת האסתטיקה היפנית שמשולבת אצלם בשגרת חייהם בין אם זה התייחסות בחרדת קודש וכבוד למזון שהם מכינים, לבגדים המסורתיים שהם לובשים ולעיצוב ותכנון הבתים שהם גרים.

שלקוחות פונים אלי לעיצוב ותכנון בבאר שבע ,הם באים כבר מוצפים במידע ורעיונות לגבי כל דבר שהם נחשפו אליו ברשת או מחברים ומשפחה שכבר היו בתהליך הדבר יכול ליצור בלבול הפעמים, אני יכול לדבר מתוך אחד שראה תכנון ועיצוב בבאר שבע רוב הבתים מגיעים לרמת פרטים מאוד גבוהה והחיבור האסתטי של כל המוצרים יוצר המון בתים ישר למגזין עיצוב נחשב.